• Αντίθεση
    • Default mode
    • Night mode
    • High Contrast Black White mode
    • High Contrast Black Yellow mode
    • High Contrast Yellow Black mode
    • Διάταξη
    • Fixed layout
    • Wide layout
    • Γραμματοσειρά
    • Set Smaller Font
    • Set Default Font
    • Set Larger Font
pde.minedu.gov.gr
  • Αρχική
  • Το Πρόγραμμα
    • Το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
    • Προγραμματική Περίοδος Τ.Π.Α. 2021 - 2025
    • Υπηρεσία Διαχείρισης
    • Προϋπολογισμός Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Συμβατότητα Τ.Π.Α. με ΕΠΑ
    • Αναπτυξιακοί στόχοι για το Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Προτεραιότητες - Δράσεις για το ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2022
    • Δείκτες Εκροών ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021-2025
  • Εφαρμογή Τ.Π.Α.
    • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
    • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Αποφάσεις Ένταξης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Πορεία Υλοποίησης
    • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.
  • Τεχνική Βοήθεια
    • Προσκλήσεις - Ανακοινώσεις Τεχνικής Βοήθειας
    • Κατάλογος Προμηθευτών - Παρόχων
    • Διαγωνισμοί
    • Εκ των υστέρων Δημοσιότητα
    • Για δικαιούχους
  • Οδηγίες - Εγχειρίδια
    • Οδηγίες ΥΔ
    • Σ.Δ.Ε.
  • Επικοινωνία
    • Διεύθυνση
    • Τηλεφωνικός Κατάλογος
  • Αρχική
  • Το Πρόγραμμα
    • Το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
    • Προγραμματική Περίοδος Τ.Π.Α. 2021 - 2025
    • Υπηρεσία Διαχείρισης
    • Προϋπολογισμός Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Συμβατότητα Τ.Π.Α. με ΕΠΑ
    • Αναπτυξιακοί στόχοι για το Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Προτεραιότητες - Δράσεις για το ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2022
    • Δείκτες Εκροών ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021-2025
  • Εφαρμογή Τ.Π.Α.
    • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
    • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Αποφάσεις Ένταξης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Πορεία Υλοποίησης
    • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.
  • Τεχνική Βοήθεια
    • Προσκλήσεις - Ανακοινώσεις Τεχνικής Βοήθειας
    • Κατάλογος Προμηθευτών - Παρόχων
    • Διαγωνισμοί
    • Εκ των υστέρων Δημοσιότητα
    • Για δικαιούχους
  • Οδηγίες - Εγχειρίδια
    • Οδηγίες ΥΔ
    • Σ.Δ.Ε.
  • Επικοινωνία
    • Διεύθυνση
    • Τηλεφωνικός Κατάλογος

Ένταξη Πράξεων στο πλαίσιο Ανακοίνωσης Πρόθεσης Χρηματοδότησης «Ηλεκτρονική πρόσβαση σε επιστημονικά περιοδικά, πηγές και βάσεις δεδομένων για τα μέλη του ΣΕΑΒ» (ΑΑ 9189, ΚΩΔ Π62-3.8 24η 2025)

Λίστα άρθρων στην κατηγορία Ένταξη Πράξεων στο πλαίσιο Ανακοίνωσης Πρόθεσης Χρηματοδότησης «Ηλεκτρονική πρόσβαση σε επιστημονικά περιοδικά, πηγές και βάσεις δεδομένων για τα μέλη του ΣΕΑΒ» (ΑΑ 9189, ΚΩΔ Π62-3.8 24η 2025)
Τίτλος
Ένταξη της Πράξης «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ heal-link 2026» με Κωδικό ΟΠΣ 5227636 στο «ΤΠΑ ΥΠΑΙΘΑ - ΤΟΜΕΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2021-2025»
  • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
  • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Αποφάσεις Ένταξης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Πορεία Υλοποίησης
  • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.
  • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
  • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Αποφάσεις Ένταξης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Πορεία Υλοποίησης
  • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.

Copyright © 2022 ΥΠΑΙΘ - Διεύθυνση Δημοσίων Επενδύσεων - Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025

Σύνδεση

Back to top