• Αντίθεση
    • Default mode
    • Night mode
    • High Contrast Black White mode
    • High Contrast Black Yellow mode
    • High Contrast Yellow Black mode
    • Διάταξη
    • Fixed layout
    • Wide layout
    • Γραμματοσειρά
    • Set Smaller Font
    • Set Default Font
    • Set Larger Font
pde.minedu.gov.gr
  • Αρχική
  • Το Πρόγραμμα
    • Το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
    • Προγραμματική Περίοδος Τ.Π.Α. 2021 - 2025
    • Υπηρεσία Διαχείρισης
    • Προϋπολογισμός Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Συμβατότητα Τ.Π.Α. με ΕΠΑ
    • Αναπτυξιακοί στόχοι για το Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Προτεραιότητες - Δράσεις για το ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2022
    • Δείκτες Εκροών ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021-2025
  • Εφαρμογή Τ.Π.Α.
    • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
    • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Αποφάσεις Ένταξης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Πορεία Υλοποίησης
    • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.
  • Τεχνική Βοήθεια
    • Προσκλήσεις - Ανακοινώσεις Τεχνικής Βοήθειας
    • Κατάλογος Προμηθευτών - Παρόχων
    • Διαγωνισμοί
    • Εκ των υστέρων Δημοσιότητα
    • Για δικαιούχους
  • Οδηγίες - Εγχειρίδια
    • Οδηγίες ΥΔ
    • Σ.Δ.Ε.
  • Επικοινωνία
    • Διεύθυνση
    • Τηλεφωνικός Κατάλογος
  • Αρχική
  • Το Πρόγραμμα
    • Το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
    • Προγραμματική Περίοδος Τ.Π.Α. 2021 - 2025
    • Υπηρεσία Διαχείρισης
    • Προϋπολογισμός Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Συμβατότητα Τ.Π.Α. με ΕΠΑ
    • Αναπτυξιακοί στόχοι για το Τ.Π.Α. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2025
    • Προτεραιότητες - Δράσεις για το ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021 - 2022
    • Δείκτες Εκροών ΤΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 2021-2025
  • Εφαρμογή Τ.Π.Α.
    • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
    • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Αποφάσεις Ένταξης
      • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
      • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
    • Πορεία Υλοποίησης
    • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.
  • Τεχνική Βοήθεια
    • Προσκλήσεις - Ανακοινώσεις Τεχνικής Βοήθειας
    • Κατάλογος Προμηθευτών - Παρόχων
    • Διαγωνισμοί
    • Εκ των υστέρων Δημοσιότητα
    • Για δικαιούχους
  • Οδηγίες - Εγχειρίδια
    • Οδηγίες ΥΔ
    • Σ.Δ.Ε.
  • Επικοινωνία
    • Διεύθυνση
    • Τηλεφωνικός Κατάλογος

Μεταφορά της Πράξης «ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΡΚΙΔΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ ΕΑΚ ΛΑΡΙΣΑΣ» με Κωδικό ΟΠΣ 5155037 στο ΤΠΑ ΥΠΑΙΘΑ 2021-2025

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ: 144.706,2€

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΙΛΕΞΙΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΠΑ: 144.706,2€

Δείτε τη σχετική Απόφαση εδώ: ΑΔΑ 6ΑΡΡ46ΝΚΠΔ-ΘΞΛ

1η Τροποποίηση της Απόφασης Ένταξης για το MIS 5155037

  • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
  • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Αποφάσεις Ένταξης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Πορεία Υλοποίησης
  • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.
  • Ενεργοποίηση Τ.Π.Α.
  • Προσκλήσεις Τ.Π.Α.
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Ανακοινώσεις πρόθεσης χρηματοδότησης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Αποφάσεις Ένταξης
    • Υποπρόγραμμα Παιδείας και Θρησκευμάτων
    • Υποπρόγραμμα Αθλητισμού
  • Πορεία Υλοποίησης
  • Παρακολούθηση - Αξιολόγηση Τ.Π.Α.

Copyright © 2022 ΥΠΑΙΘ - Διεύθυνση Δημοσίων Επενδύσεων - Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025

Σύνδεση

Back to top

Πληροφορίες cookies:

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί μόνο τα αναγκαία για τη λειτουργία του cookies.

Ok